Prikaži više

Procedura reklamacije u garantnom roku

Easy, reliable, transparent!

Posedujete uređaj kojem je garantni period produžen na 3 godine našim 2+1 produženjem garancije i koji je registrovan na našoj web stranici? Sada ovaj uređaj ima oštećenja u garantnom roku? Zahvaljujući uslugama koje pružamo, jednostavno nam ga možete poslati kako bismo se pobrinuli za Vašu reklamaciju.

Naša usluga korak po korak

  1. Proverite da li je uređaj još uvek u garantnom roku prijavljivanjem na Vaš korisnički nalog i uspešnim sprovođenjem registracije garancije.
  2. Preuzmite validni obrazac "produžetka garancije" za svoj uređaj i popunite ga pružajući sve relevantne informacije u vezi sa oštećenjem koje je nastalo.
  3. Po popunjavanju obrasca, sačuvajte kopiju za svoju arhivu i otcepite original duž isprekidane linije.
  4. Ubacite gornji deo produžetka garancije u ambalažu uređaja. Donji deo ukazuje na adresu i može se lako pričvrstiti na paket.
  5. Pošaljite nam paket koristeći isključivo uslugu brze pošte CITY EXPRESS ili nam ga donesite!

 

Šta dalje - uobičajena procedura reklamacije

Odmah nakon prijema i završene defektaže kvara uređaju dodeljujemo status. Ovaj status određuje da li će uređaj biti popravljen ili zamenjen novim u zakonom predviđenom roku

Imate još pitanja ili želite sa nama da stupite lično u kontakt? Kontaktirajte sa nama - naš servis Vam je na usluzi!

Da li imate pitanja?

Oko svih pitаnjа i proizvodа kompаnije Einhell ili tehničkih problemа pomoći će ti stаlnа linijа zа pomoć klijentimа.

+381 11 2269 161/162

Od ponedeljkа do petkа
08:00 - 16:00 čаsovа