
Procedura reklamacije u garantnom roku
Jednostavno, pouzdano, transparentno!Posedujete uređaj kojem je garantni period produžen na 3 godine našim 2+1 produženjem garancije i koji je registrovan na našoj web stranici? Sada ovaj uređaj ima oštećenja u garantnom roku? Zahvaljujući uslugama koje pružamo, jednostavno nam ga možete poslati kako bismo se pobrinuli za Vašu reklamaciju.
Naša usluga korak po korak
- Proverite da li je uređaj još uvek u garantnom roku prijavljivanjem na Vaš korisnički nalog i uspešnim sprovođenjem registracije garancije.
- Preuzmite validni obrazac "produžetka garancije" za svoj uređaj i popunite ga pružajući sve relevantne informacije u vezi sa oštećenjem koje je nastalo.
- Po popunjavanju obrasca, sačuvajte kopiju za svoju arhivu i otcepite original duž isprekidane linije.
- Ubacite gornji deo produžetka garancije u ambalažu uređaja. Donji deo ukazuje na adresu i može se lako pričvrstiti na paket.
- Pošaljite nam paket koristeći isključivo uslugu brze pošte CITY EXPRESS ili nam ga donesite!
Šta dalje - uobičajena procedura reklamacije
Odmah nakon prijema i završene defektaže kvara uređaju dodeljujemo status. Ovaj status određuje da li će uređaj biti popravljen ili zamenjen novim u zakonom predviđenom roku
Imate još pitanja ili želite sa nama da stupite lično u kontakt? Kontaktirajte sa nama - naš servis Vam je na usluzi!
Da li imate pitanja?
Oko svih pitаnjа i proizvodа kompаnije Einhell ili tehničkih problemа pomoći će ti stаlnа linijа zа pomoć klijentimа.
Od ponedeljkа do petkа
08:00 - 16:00 čаsovа